Konu
Seyahat İzni
08-02-2021, 17:43:07
#7
Meraboy
Giden için problem yok ancak sizin için ne yazık ki yasak. İzin başvurusunda bulunsanız bile temel nedenler arasında yer almıyor. Taksi vb ulaşım araçlarıyla otogara gitse daha sağlıklı olur.