e devlet ve kaymakamlık.
Fakat otogar, uçak seyahatleri vb. istisna mı bilemiyorum, olabilir.
E-devlet üzerinden bakıyorum.
Böyle bir link buldum:
https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-e-basvuru
Giden kişi için izin almaya gerek yok. Otobüs biletini göstermesi yeterli.
Götüren kişi için böyle bir izin yok. Bağlı bulunduğunuz kaymakamlığa giderek izin alabilirsiniz. Ya da riski göze alıp memura durumu anlatacaksınız.
Götüren kişi için izin almam gerekiyor.E-devlet üzerinden alabiliyor muyuz?
https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-e-basvuru