• 03-02-2021, 16:17:20
    #1
    1. Askere Nasıl Telefon ******* .

    2. Askerde Yazıcı Olmak İsterim Çünkü Benim Alanım Yazıcı Yaparlarmı Mı

    3. Uzaman Çavuş Olarak Kalmak İstiyorum Olurmu Sizce
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      2. Askerde Yazıcı Olmak İsterim Çünkü Benim Alanım Yazıcı Yaparlarmı Mı


      Boşluk varsa olursun, usta birliğine geçtiğinde yeteneğini söylemende fayda var.

      royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      3. Uzaman Çavuş Olarak Kalmak İstiyorum Olurmu Sizce
      Dış alımlar kapalı, sözleşmeli olarak uzatıyorsun zaten.
  • 03-02-2021, 16:19:53
    #2
    Hocam doktor mıntıka temizliği yapıp tuvalet nöbeti tutuyor 😂 sen neyden bahsediyorsun şimdiden hayırlı tezkereler
  • 03-02-2021, 16:21:37
    #3
    Ehliyeti olanları sorup, el arabasında kum taşıttırıyorlar Ne olacağı belli olmaz, hayırlı tezkereler
  • 03-02-2021, 16:23:45
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Askerde Yazıcı Olmak İsterim Çünkü Benim Alanım Yazıcı Yaparlarmı Mı


    Boşluk varsa olursun, usta birliğine geçtiğinde yeteneğini söylemende fayda var.

    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Uzaman Çavuş Olarak Kalmak İstiyorum Olurmu Sizce
    Dış alımlar kapalı, sözleşmeli olarak uzatıyorsun zaten.
  • 03-02-2021, 16:28:04
    #5
    +takipteyim telefon nasıl sokulur ?
  • 03-02-2021, 16:32:18
    #6
    1 - Telefon kullanabiliyorsun zaten ama akıllı telefon zaten yasak sadece sana değil tüm rütbeli personel için de geçerli bir kural bu, yakalanırsan emre itaatsizlikten işlem yaparlar. Askercell al git derim

    2 - İhtiyaç varsa seni ihtiyaca göre kullanırlar yani görevlendirme yapılabilir fakat yazıcı olarak boşluk yoksa yapacak bir şey yok.

    3 - Uzman Çavuş veya Sözleşmeli Er olarak askerde kalma şeklinde bir uygulama yok ancak askerdeyken alım olursa başvuru yaparsın kazanırsan gidersin. MSB dış kaynaktan alımları durdurdu sadece ihtiyaç halinde sözleşmeli er ve erbaşlardan ihtiyacı karşılayacak, Jandarma uzman erbaş alımları da 31 ocak'ta sona erdi yeni alımsa meçhul kısa vadede olmaz diye düşünüyorum.
  • 04-02-2021, 04:24:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akılsız telefon zaten serbest bir sıkıntı olmaz, ama yazıcı olma konusunda sıkıntı büyük. Artık 3 yaşında çocuklar bile bilgisayar kullanırken yazıcı olmak için sağlam şans lazım. Şansına yazıcılardan biri hemşehrin falan olursa ancak. 2000 de gittim ben, hem acemi birliği hem usta birliğinde yazıcı olarak tamamladım. tabi o zamanlar şimdi ki gibi herkes bilgisayar sahibi değildi, kolaylıkla yazıcı olmuştum. hatta 2 ihlas.net şifresi ile kral olmuştum.
    küçük tavsiye yazıcı olmak için uğraşmak yerine sabit bir görev edinip karargah bölüğüne kapak atmaya çalış. görev olmazsa (şoför, yazıcı, haberci, kantinci vs vs) nöbetten eğitime eğitimden nöbete koşarsın.
  • 04-02-2021, 13:26:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Askerde adamına göre muamele yapılır. Ben 2000de terhis oldum. Bizim ağzımıza sıçıyorlardı.
    Orda askerlik yapsan bırak uzman olmayı, terhis olduğum gün bayram ederdin.
    Fetö darbesinden sonra tsk temizlendiği için tahminim birçok açıdan koşullar iyileşmiştir. Bizim yaşadığımız kötü olayları yaşamazsın.

    Bedenin sağlıklıysa, siyasetle işin yoksa, her ortama uyum sağlarım, atarım giderim olmaz diyorsan şansın yüksek diyebilirim.
  • 04-02-2021, 13:28:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Askere Nasıl Telefon ******* .
    Şu düşünce bile askeri kariyerini çöpe atar.