Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Akılsız telefon zaten serbest bir sıkıntı olmaz, ama yazıcı olma konusunda sıkıntı büyük. Artık 3 yaşında çocuklar bile bilgisayar kullanırken yazıcı olmak için sağlam şans lazım. Şansına yazıcılardan biri hemşehrin falan olursa ancak. 2000 de gittim ben, hem acemi birliği hem usta birliğinde yazıcı olarak tamamladım. tabi o zamanlar şimdi ki gibi herkes bilgisayar sahibi değildi, kolaylıkla yazıcı olmuştum. hatta 2 ihlas.net şifresi ile kral olmuştum.
küçük tavsiye yazıcı olmak için uğraşmak yerine sabit bir görev edinip karargah bölüğüne kapak atmaya çalış. görev olmazsa (şoför, yazıcı, haberci, kantinci vs vs) nöbetten eğitime eğitimden nöbete koşarsın.