Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
2. Askerde Yazıcı Olmak İsterim Çünkü Benim Alanım Yazıcı Yaparlarmı Mı
Boşluk varsa olursun, usta birliğine geçtiğinde yeteneğini söylemende fayda var.
3. Uzaman Çavuş Olarak Kalmak İstiyorum Olurmu Sizce
Dış alımlar kapalı, sözleşmeli olarak uzatıyorsun zaten.