royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Askerde Yazıcı Olmak İsterim Çünkü Benim Alanım Yazıcı Yaparlarmı Mı


Boşluk varsa olursun, usta birliğine geçtiğinde yeteneğini söylemende fayda var.

royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. Uzaman Çavuş Olarak Kalmak İstiyorum Olurmu Sizce
Dış alımlar kapalı, sözleşmeli olarak uzatıyorsun zaten.