Askerde adamına göre muamele yapılır. Ben 2000de terhis oldum. Bizim ağzımıza sıçıyorlardı.
Orda askerlik yapsan bırak uzman olmayı, terhis olduğum gün bayram ederdin.
Fetö darbesinden sonra tsk temizlendiği için tahminim birçok açıdan koşullar iyileşmiştir. Bizim yaşadığımız kötü olayları yaşamazsın.

Bedenin sağlıklıysa, siyasetle işin yoksa, her ortama uyum sağlarım, atarım giderim olmaz diyorsan şansın yüksek diyebilirim.