• 02-02-2021, 12:55:22
    #10
    Kademeli olarak kısıtlı mesai saatlerinde yavaş yavaş esnemeler başlayacak bence.
  • 02-02-2021, 13:30:38
    #11
    Açılmasın, biraz azalmışken salgın yine tavan yapar.
  • 02-02-2021, 13:34:03
    #12
    Artık açılması lazım. Mümkün mertebe önlemlere uyarak normal yaşantımıza devam etmemiz gerekiyor
  • 02-02-2021, 13:36:24
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık açılması lazım. Mümkün mertebe önlemlere uyarak normal yaşantımıza devam etmemiz gerekiyor
    Bence de öyle hocam ama bizim insanımız ne kadar dikkat edecek sence? Hazirandan sonra neler oldu gördük. En iyi kontrol yöntemimiz de vaka sayılarını açıklamamak. Eeee? Açıklayınca işin ciddiyetinin farkına varıldı, biraz özen gösterilmeye başlandı. Şimdi yine normalleşmeye geçilse “tamam yauv, korona bitti” diyecek insanlar.
  • 02-02-2021, 13:40:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hastalığı ciddiye almak lazım ama yüzde 1 o da çoğunlukla kronik sorunu olanlarda ölüm oranı olan bir hastalık için toplumun tümünün ruh sağlığı,ekonomik durumu heba edildi ediliyor. Bu işin de artık bi ölçüsü olması lazım, 1 sene olacak neredeyse bu saatten sonra millet kendini kollamazsa zaten yapacak bişey yok. Başka hastalığı olanların hastalıkları ilerledi bu kapanmadan, yeterli sağlık hizmetine ulaşamamaktan çok ayarsız tedbirler.
  • 02-02-2021, 17:18:39
    #15
    Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de öyle hocam ama bizim insanımız ne kadar dikkat edecek sence? Hazirandan sonra neler oldu gördük. En iyi kontrol yöntemimiz de vaka sayılarını açıklamamak. Eeee? Açıklayınca işin ciddiyetinin farkına varıldı, biraz özen gösterilmeye başlandı. Şimdi yine normalleşmeye geçilse “tamam yauv, korona bitti” diyecek insanlar.
    1 yıldır bu hastalık başımızda. Belli ki bu sene de devam edecek. Dikkat etmesi gereken risk grupları daha fazla dikkat edecek. Kendini düşünmeyeni devletin daha fazla düşünmesi mümkün değil. Hem psikolojik olarak yıprandık hem de ekonominin çarklarının dönmesi gerekiyor artık. Şu an ki durum daha fazla sürdürülebilir değil.