Bence de öyle hocam ama bizim insanımız ne kadar dikkat edecek sence? Hazirandan sonra neler oldu gördük. En iyi kontrol yöntemimiz de vaka sayılarını açıklamamak. Eeee? Açıklayınca işin ciddiyetinin farkına varıldı, biraz özen gösterilmeye başlandı. Şimdi yine normalleşmeye geçilse tamam yauv, korona bitti diyecek insanlar.
1 yıldır bu hastalık başımızda. Belli ki bu sene de devam edecek. Dikkat etmesi gereken risk grupları daha fazla dikkat edecek. Kendini düşünmeyeni devletin daha fazla düşünmesi mümkün değil. Hem psikolojik olarak yıprandık hem de ekonominin çarklarının dönmesi gerekiyor artık. Şu an ki durum daha fazla sürdürülebilir değil.