Hastalığı ciddiye almak lazım ama yüzde 1 o da çoğunlukla kronik sorunu olanlarda ölüm oranı olan bir hastalık için toplumun tümünün ruh sağlığı,ekonomik durumu heba edildi ediliyor. Bu işin de artık bi ölçüsü olması lazım, 1 sene olacak neredeyse bu saatten sonra millet kendini kollamazsa zaten yapacak bişey yok. Başka hastalığı olanların hastalıkları ilerledi bu kapanmadan, yeterli sağlık hizmetine ulaşamamaktan çok ayarsız tedbirler.