Artık açılması lazım. Mümkün mertebe önlemlere uyarak normal yaşantımıza devam etmemiz gerekiyor
Bence de öyle hocam ama bizim insanımız ne kadar dikkat edecek sence? Hazirandan sonra neler oldu gördük. En iyi kontrol yöntemimiz de vaka sayılarını açıklamamak. Eeee? Açıklayınca işin ciddiyetinin farkına varıldı, biraz özen gösterilmeye başlandı. Şimdi yine normalleşmeye geçilse tamam yauv, korona bitti diyecek insanlar.