• 02-02-2021, 12:03:22
    #1
    Sizce heryer açılacak mı yoksa devam mı edecek
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Artık açılması lazım. Mümkün mertebe önlemlere uyarak normal yaşantımıza devam etmemiz gerekiyor
      Bence de öyle hocam ama bizim insanımız ne kadar dikkat edecek sence? Hazirandan sonra neler oldu gördük. En iyi kontrol yöntemimiz de vaka sayılarını açıklamamak. Eeee? Açıklayınca işin ciddiyetinin farkına varıldı, biraz özen gösterilmeye başlandı. Şimdi yine normalleşmeye geçilse “tamam yauv, korona bitti” diyecek insanlar.
  • 02-02-2021, 12:04:18
    #2
    1 mart'a kadar açılacağını sanmıyorum.
  • 02-02-2021, 12:04:57
    #3
    Yuzyzue eğitim başlayacak deniyor
  • 02-02-2021, 12:12:06
    #4
    bildiğim sadece 15 şubatta yüz yüze eğitimi acacaklar ama bilim kurulu 15 mart a uzatılmasını istedi. Büyük ihtimal ile 15 mart a uzatırlar.
  • 02-02-2021, 12:22:46
    #5
    kısıtlama devam eder, gece 11'den sonra her yer kapanır
  • 02-02-2021, 12:23:34
    #6
    Bakalım göreceğiz
  • 02-02-2021, 12:26:59
    #7
    Neyin ne olacağı belli değil maalesef. Boşuna düşünüp, tartışıp da kendimizi yormaya hiç gerek yok. Artık her şeyden bıkkınlık geldi diyebilirim.
  • 02-02-2021, 12:30:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15 Şubatta aynı şekilde devam eder.
  • 02-02-2021, 12:53:58
    #9
    VipsMedya.Com
    esnaflar açılsa keşke ya