• 30-01-2021, 10:14:38
    #1
    Selam arkadaşlar

    Cumartesi Pazar AVM'ler hizmet veriyor mu
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      maalesef haftasonları tüm avmler kapalı hizmet vermiyorlar
  • 30-01-2021, 10:17:44
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    maalesef haftasonları tüm avmler kapalı hizmet vermiyorlar
  • 30-01-2021, 10:22:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    avmler açık market bölümü sadece içeri giriyorsun ama sadece market bölümü açık belki iller arası farklılık gösterir iyi günler dilerim.
  • 30-01-2021, 10:25:42
    #4
    Administrator
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaptin r10+yi abi
    edit: mobilde cevap butonu cikmiyor mu?
    başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım

    mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.
  • 30-01-2021, 10:30:56
    #5
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım

    mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.
    tasarım kısmında yeşil çok hoş durmamış daha doğrusu sanki yeşil boydan boya olunca çok güzel durmamış, daha kibar bir + ya da check ikonu gibi ya da rokitonun elinde bir check işareti içeren tabela ikonu gibi bir şey düşünülebilir coşkun hocam.
  • 30-01-2021, 10:45:11
    #6
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım

    mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.
    herkes ekmeginde abi :f
    dogru cevap secme olayini soruyordum, sadece konu sahibine ozel oldugunu bilmiyordum. bir de sey dicem konu sahibinin konu icindeki postlarinda mini bi ibare olsa cok tatli olmaz mi?