başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım
mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.
herkes ekmeginde abi :f
dogru cevap secme olayini soruyordum, sadece konu sahibine ozel oldugunu bilmiyordum. bir de sey dicem konu sahibinin konu icindeki postlarinda mini bi ibare olsa cok tatli olmaz mi?