Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım

mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.
tasarım kısmında yeşil çok hoş durmamış daha doğrusu sanki yeşil boydan boya olunca çok güzel durmamış, daha kibar bir + ya da check ikonu gibi ya da rokitonun elinde bir check işareti içeren tabela ikonu gibi bir şey düşünülebilir coşkun hocam.