Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaptin r10+yi abi
edit: mobilde cevap butonu cikmiyor mu?
başka kullanıcının yanıtını önceden doğru cevap olarak seçmiş R10+ ona gitti ben kaçırdım

mobilde cevap gönderme butonu bende görünüyor. Doğru cevap seçme olayını soruyorsan eğer onu sadece konuyu açan kullanıcı doğru cevabı aldığı zaman seçebilir.