• 27-01-2021, 06:57:50
    #1
    Merhaba hocalarım belki aramızda bilen vardır diye soruyorum. İki el parmaklarında karıncalanma hissi ve uyuşma neden olur? Ne yapılmalıdır?
  • 27-01-2021, 06:59:35
    #2
    Kalp ile ilgili olabilir. Aman ihmal etmeyin bir doktora gidin.
  • 27-01-2021, 07:00:53
    #3
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalp ile ilgili olabilir. Aman ihmal etmeyin bir doktora gidin.
    Başka bir şeyden olabilirmi diye merak ediyorum hocam
  • 27-01-2021, 07:04:57
    #4
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Sol el parmaklarım da oluyordu benimde doktora çıktığımda boyun fıtığı demişti. Fakat bir doktora gitmenizde fayda vardır.
  • 27-01-2021, 07:06:27
    #5
    vefali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Sol el parmaklarım da oluyordu benimde doktora çıktığımda boyun fıtığı demişti. Fakat bir doktora gitmenizde fayda vardır.
    En kısa sürede gideceğim. Hem sağ hem sol elimin parmakları uyuşuyor ve karıncalanma hissi var hocam
  • 27-01-2021, 07:09:35
    #6
    backlinkmatik.com
    kalpten olabilir dedikleri gibi
    sinir sistemindeki bir sorundan olabilir ki bu çok ucu açıktır, ağaktaki hasar bazen el parmaklarına vurur,
    tamamen psikolojik, strese bağlı da olabilir.

    eğer uzun süren bir durum ise, ciddi olabilir; mutlaka doktora görünmelisiniz. nörolojiden başlayın
  • 27-01-2021, 07:15:11
    #7
    Sinir sistemi ile alakalı bir problem olabilir ve evet ucu açıktır. Sinir sistemi ile alakalı pek çok yerle alakasi olabilir ama muhtemelen basit bit B12 ile çözülebilir. Derhal doktora başvurun.
  • 27-01-2021, 07:16:42
    #8
    bana da olmuştu bir ay devam etti sonra geçti dirseğimde bir bölge var o kısma dokunduğum zaman sol elimin serçe ve yüzük parmağında bir şeyler hissediyorum galiba koltuğun dirseğine kendi dirseğimi çok fazla dayadığım için sinir sıkışması oldu ama geçti dediğim gibi
  • 27-01-2021, 07:30:43
    #9
    merhaba hocam arkadaşlarında söylediği gibi kalpten ve bir çok sebepten dolayı olabilir kansızlıktan yine oluyor kısa zamanda gidin doktora