Öncelikle geçmiş olsun hocam. Sol el parmaklarım da oluyordu benimde doktora çıktığımda boyun fıtığı demişti. Fakat bir doktora gitmenizde fayda vardır.
En kısa sürede gideceğim. Hem sağ hem sol elimin parmakları uyuşuyor ve karıncalanma hissi var hocam