El uyuşması neden olur?
11
●167
- 27-01-2021, 09:10:58Merhaba hocam,enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum bende de vardı serçe parmağım ve yüzük parmağım uyuşuyordu. Doktora gittiğimde bilgisayarı nasıl kullanıyorsun diye sordu kollarımı masaya yasladığımı söyledim masanın köşesi sinirlerin olduğu yere denk geldiği için böyle bir durum oluşmuş ama MR'da çekelim dedi birde hafif elektrik verilen bir teste gönderdi ismini hatırlamıyorum oradaki arkadaşta direk kollarını masaya yaslama masanın kenarına yumuşak birşey koy kollarını ona yasla dedi 2-3 günde hafifledi daha sonra kayboldu. Fıtıkta buna sebep olabilir. Doktora gitmekten çekiniyorsanız dediğim gibi yapın düzelmez ise aksatmayın bir şekilde doktora gidin. - 27-01-2021, 09:18:34genellikle el uyuşmaların sebebi arkadaşın dediği olaydan kaynaklı mause kullanımdan kaynaklı el bileğinde sinir sıkışması (karpal tünel sendromu) bilek destekli mause ped tavsiye ediliyor. Egzersiz olarak elini yumruk gibi sıkıp açma haraketi yapabilirsiniz. geçmiş olsun hocam Allah şifa versin farklı sebeplerde olabilir doktora görünmekte fayda var.safakozt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle