kalpten olabilir dedikleri gibi
sinir sistemindeki bir sorundan olabilir ki bu çok ucu açıktır, ağaktaki hasar bazen el parmaklarına vurur,
tamamen psikolojik, strese bağlı da olabilir.

eğer uzun süren bir durum ise, ciddi olabilir; mutlaka doktora görünmelisiniz. nörolojiden başlayın