
Türk telekom dava açar mı?
9
●157
- 25-01-2021, 20:55:16Merhaba, 30.12.2020 de iptal ettim 220 lira fatura cıkardılar bu faturayı martta ödeyebilirim o zamana kadar dava acılır mı bu avukat işleri ne zaman transfer olur sizce ? mart çok mu geç olur

- 25-01-2021, 20:58:08İcraya düşerse eğer borcu 2-3 katına çıkartırlar, iş o konuma gelmeden en kısa süre içerisinde ödemenizi tavsiye ederim. Ve işin en çirkin tarafı da, avukata bir kere düşerse, size ulaşamadıkları taktirde babanıza, annenize, onlara da ulaşamadıkları taktirde en yakın akrabalarınıza elinde bulundurdukları datalardan ulaşarak borcunuz olduğunu söylemeleri. Çok yüksek bir tutar değil, umarım en kısa sürede ödersiniz. Allah yardımcınız olsun.
- 25-01-2021, 21:02:24Dava konusuna değinmeyeceğim, bilgisi olanlar yazarlar ama taahhütünüz 12 aydan uzun süreli ise bunu cezai şart ödemeden iptal etme hakkınız oluyor, belki işinize yarar.
"Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir." https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd - 25-01-2021, 21:12:21yok ya son ay aboneliğim bitmiş taahütsüz parası buymuş paketinumut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde faturadan sonra haberim oldu gider ayak kitlediler
- 25-01-2021, 21:12:36Arkadaşın dediği doğru. Sözleşmeniz 1 yılı geçtiyse herhangi bir cayma bedeli ödemeden sözleşmenizi feshedebilirsiniz.AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benimde faturadan sonra haberim oldu gider ayak kitlediler