• 25-01-2021, 20:55:16
    #1
    Merhaba, 30.12.2020 de iptal ettim 220 lira fatura cıkardılar bu faturayı martta ödeyebilirim o zamana kadar dava acılır mı bu avukat işleri ne zaman transfer olur sizce ? mart çok mu geç olur
  • 25-01-2021, 20:57:56
    #2
    Müşteri hizmetlerini arayıp son tarihi öğrenebilirsiniz
  • 25-01-2021, 20:58:08
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    İcraya düşerse eğer borcu 2-3 katına çıkartırlar, iş o konuma gelmeden en kısa süre içerisinde ödemenizi tavsiye ederim. Ve işin en çirkin tarafı da, avukata bir kere düşerse, size ulaşamadıkları taktirde babanıza, annenize, onlara da ulaşamadıkları taktirde en yakın akrabalarınıza elinde bulundurdukları datalardan ulaşarak borcunuz olduğunu söylemeleri. Çok yüksek bir tutar değil, umarım en kısa sürede ödersiniz. Allah yardımcınız olsun.
  • 25-01-2021, 21:02:24
    #4
    Dava konusuna değinmeyeceğim, bilgisi olanlar yazarlar ama taahhütünüz 12 aydan uzun süreli ise bunu cezai şart ödemeden iptal etme hakkınız oluyor, belki işinize yarar.

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir." https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd
  • 25-01-2021, 21:02:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aman, işin içine icra girdimi kaç 200tl ödersin... Biran önce ara sor ve son ödeme tarihini öğren. En kısa sürede ödemeye bak biran önce halledersin umarım. Allah kolaylık versin.
  • 25-01-2021, 21:03:29
    #6
    Elinizde hiçbir ödeme fırsatı yoksa bu tarz bir şey çözüm olabilir. Davadan sonra arkadaşların dedikleri gibi o 223tl oluyor size 523 723tl en aşağı.
  • 25-01-2021, 21:10:42
    #7
    açar hocam şuan faiz işleniyordur son ödeme tarihi geçtiyse cayma bedeli mi bu?
  • 25-01-2021, 21:12:21
    #8
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açar hocam şuan faiz işleniyordur son ödeme tarihi geçtiyse cayma bedeli mi bu?
    yok ya son ay aboneliğim bitmiş taahütsüz parası buymuş paketin benimde faturadan sonra haberim oldu gider ayak kitlediler
  • 25-01-2021, 21:12:36
    #9
    AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava konusuna değinmeyeceğim, bilgisi olanlar yazarlar ama taahhütünüz 12 aydan uzun süreli ise bunu cezai şart ödemeden iptal etme hakkınız oluyor, belki işinize yarar.

    "Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir." https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd
    Arkadaşın dediği doğru. Sözleşmeniz 1 yılı geçtiyse herhangi bir cayma bedeli ödemeden sözleşmenizi feshedebilirsiniz.