umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açar hocam şuan faiz işleniyordur son ödeme tarihi geçtiyse cayma bedeli mi bu?
yok ya son ay aboneliğim bitmiş taahütsüz parası buymuş paketin benimde faturadan sonra haberim oldu gider ayak kitlediler