AnilSenyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava konusuna değinmeyeceğim, bilgisi olanlar yazarlar ama taahhütünüz 12 aydan uzun süreli ise bunu cezai şart ödemeden iptal etme hakkınız oluyor, belki işinize yarar.

"Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir." https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd
Arkadaşın dediği doğru. Sözleşmeniz 1 yılı geçtiyse herhangi bir cayma bedeli ödemeden sözleşmenizi feshedebilirsiniz.