İcraya düşerse eğer borcu 2-3 katına çıkartırlar, iş o konuma gelmeden en kısa süre içerisinde ödemenizi tavsiye ederim. Ve işin en çirkin tarafı da, avukata bir kere düşerse, size ulaşamadıkları taktirde babanıza, annenize, onlara da ulaşamadıkları taktirde en yakın akrabalarınıza elinde bulundurdukları datalardan ulaşarak borcunuz olduğunu söylemeleri. Çok yüksek bir tutar değil, umarım en kısa sürede ödersiniz. Allah yardımcınız olsun.