• 23-01-2021, 01:44:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Arkadaşlar;

    Yaşım 20 artık bir dur demenin zamanı geldiğini düşünüyorum yeme-içme, giyinme gibi şeyleri kısıtlayıp, arkama haftada 3-4 tane çeyrek altın atıyorum altın olarak sizce mantıklı birşey mi yapıyorum yoksa.

    Cumhuriyet Altın ve ya ise Yarım Altın mı atmalıyım?
    Yoksa Çeyrek Altın almaya devam mı etmeliyim? ☺

    Bilgi sahibi kişiler bilgilendirirse çok mutlu olurum. ☺👋

    (Yatırım Tavsiyesi Değildir)
  • 23-01-2021, 01:45:47
    #2
    Hocam yatırım tavsiyesi vermek yasak o yüzden kimse yazamaz
  • 23-01-2021, 01:45:57
    #3
    Cumhuriyet alma imkanınin varsa Cumhuriyet al aliz satışta daha az makas oynar.
    Tabi bu yatırım tavsiyesi değil sadece altin alacaksan cumhuriyet alman daha mantıklı diye dedim
  • 23-01-2021, 01:46:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yatırım tavsiyesi vermek yasak o yüzden kimse yazamaz
    Teşekkür ediyorum, bilmiyordum bilginlendirdiğiniz için teşekkür ediyorum konuyu kilitliyim o zaman. ☺👍🏻
  • 23-01-2021, 01:46:53
    #5
    Altın baya karışık ya çok dengesiz ilerliyor birileri çıkacak falan diyor bende altın yapmıştım acayip zararım var bozamıyorum da yükselir bir şekilde diye bekliyorum bakalım ya daha çok zarar edeceğiz yada 1 yıl bekleyeceğim artık

    ytd değildir
  • 23-01-2021, 01:47:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın baya karışık ya çok dengesiz ilerliyor birileri çıkacak falan diyor bende altın yapmıştım acayip zararım var bozamıyorum da yükselir bir şekilde diye bekliyorum bakalım ya daha çok zarar edeceğiz yada 1 yıl bekleyeceğim artık
    Şuan için tabii kötü durumlar hariç bozma gibi düşüncem yok, ileriye dönük diyelim. ☺
  • 23-01-2021, 01:48:21
    #7
    Fiziksel altın yerine altın hesabı açın bence hocam daha iyi ne kadar tutarda almak isterseniz alın
  • 23-01-2021, 01:54:28
    #8
    Gümüş diyorlar son zamanlarda ama bilmiyorum
  • 23-01-2021, 01:56:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhuriyet alma imkanınin varsa Cumhuriyet al aliz satışta daha az makas oynar.
    Tabi bu yatırım tavsiyesi değil sadece altin alacaksan cumhuriyet alman daha mantıklı diye dedim
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın baya karışık ya çok dengesiz ilerliyor birileri çıkacak falan diyor bende altın yapmıştım acayip zararım var bozamıyorum da yükselir bir şekilde diye bekliyorum bakalım ya daha çok zarar edeceğiz yada 1 yıl bekleyeceğim artık

    ytd değildir
    hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiziksel altın yerine altın hesabı açın bence hocam daha iyi ne kadar tutarda almak isterseniz alın
    altundeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümüş diyorlar son zamanlarda ama bilmiyorum
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 🙏🏻