Merhabalar Arkadaşlar;
Yaşım 20 artık bir dur demenin zamanı geldiğini düşünüyorum yeme-içme, giyinme gibi şeyleri kısıtlayıp, arkama haftada 3-4 tane çeyrek altın atıyorum altın olarak sizce mantıklı birşey mi yapıyorum yoksa.
Cumhuriyet Altın ve ya ise Yarım Altın mı atmalıyım?
Yoksa Çeyrek Altın almaya devam mı etmeliyim? ☺
Bilgi sahibi kişiler bilgilendirirse çok mutlu olurum. ☺👋
(Yatırım Tavsiyesi Değildir)
Altına Yatırım Hakkında!
8
●170
- 23-01-2021, 01:44:46Üyeliği durduruldu
- 23-01-2021, 01:46:32Üyeliği durdurulduTeşekkür ediyorum, bilmiyordum bilginlendirdiğiniz için teşekkür ediyorum konuyu kilitliyim o zaman. ☺👍🏻laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:47:47Üyeliği durdurulduŞuan için tabii kötü durumlar hariç bozma gibi düşüncem yok, ileriye dönük diyelim. ☺Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:56:12Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePalria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 🙏🏻altundeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
