Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhuriyet alma imkanınin varsa Cumhuriyet al aliz satışta daha az makas oynar.
Tabi bu yatırım tavsiyesi değil sadece altin alacaksan cumhuriyet alman daha mantıklı diye dedim
Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın baya karışık ya çok dengesiz ilerliyor birileri çıkacak falan diyor bende altın yapmıştım acayip zararım var bozamıyorum da yükselir bir şekilde diye bekliyorum bakalım ya daha çok zarar edeceğiz yada 1 yıl bekleyeceğim artık

ytd değildir
hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiziksel altın yerine altın hesabı açın bence hocam daha iyi ne kadar tutarda almak isterseniz alın
altundeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümüş diyorlar son zamanlarda ama bilmiyorum
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 🙏🏻