Merhabalar Arkadaşlar;

Yaşım 20 artık bir dur demenin zamanı geldiğini düşünüyorum yeme-içme, giyinme gibi şeyleri kısıtlayıp, arkama haftada 3-4 tane çeyrek altın atıyorum altın olarak sizce mantıklı birşey mi yapıyorum yoksa.

Cumhuriyet Altın ve ya ise Yarım Altın mı atmalıyım?
Yoksa Çeyrek Altın almaya devam mı etmeliyim? ☺

Bilgi sahibi kişiler bilgilendirirse çok mutlu olurum. ☺👋

(Yatırım Tavsiyesi Değildir)