Altın baya karışık ya çok dengesiz ilerliyor birileri çıkacak falan diyor bende altın yapmıştım acayip zararım var bozamıyorum da yükselir bir şekilde diye bekliyorum bakalım ya daha çok zarar edeceğiz yada 1 yıl bekleyeceğim artık

ytd değildir