• 23-01-2021, 00:15:17
    #1
    Merhaba,
    Şuanda gelen sms ile 4b 25 bin tl borcumun olduğunu öğrendim geç olduğu için ilgili kişilerden bilgi alamıyorum, aramızda bu konudan anlayanlar var mı

    Üzerime t plaka taksi vardı aynı zamanda 4a olarak markette çalışıyordum yıllar sonra memuriyete girince 4a çıkışım yapıldı be 4c oldum, memuriyete geçince ticari taksiti devrettim,

    Hizmet dökümünde 2020 4 ayda hem 4a prim ödenmiş hem 4b diğer aylarda dahil,
    Bildiğim kadarıyla 4a dan çıktığım günden itibaren 4b otomatik devreye girmesi gerekmiyor mu, bu bir hata mı,
  • 23-01-2021, 00:16:24
    #2
    @benimmuhasebecim;
  • 23-01-2021, 00:16:28
    #3
    @benimmuhasebecim;
  • 23-01-2021, 00:22:30
    #4
    Kurumsal PLUS
    makay17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Şuanda gelen sms ile 4b 25 bin tl borcumun olduğunu öğrendim geç olduğu için ilgili kişilerden bilgi alamıyorum, aramızda bu konudan anlayanlar var mı

    Üzerime t plaka taksi vardı aynı zamanda 4a olarak markette çalışıyordum yıllar sonra memuriyete girince 4a çıkışım yapıldı be 4c oldum, memuriyete geçince ticari taksiti devrettim,

    Hizmet dökümünde 2020 4 ayda hem 4a prim ödenmiş hem 4b diğer aylarda dahil,
    Bildiğim kadarıyla 4a dan çıktığım günden itibaren 4b otomatik devreye girmesi gerekmiyor mu, bu bir hata mı,
    Merhaba ,
    Öncelikle 01.02.2021 e kadar devam eden 7256 sayılı af yasası yani devlet kurumlarına olan borç yapılandırması var.
    4b borcunuzun tamamını sildirebilir yada yapılandırıp ödeyebilirsiniz.

    Eğer 4a lılığınızın devam ettiği aylarda 4b nizde işletilmişse ssk müdürlüğüne gidip çakışan günleri sildirip kalan 4 b borcunuz için aftan faydalanabilirsiniz.
  • 23-01-2021, 00:27:00
    #5
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,
    Öncelikle 01.02.2021 e kadar devam eden 7256 sayılı af yasası yani devlet kurumlarına olan borç yapılandırması var.
    4b borcunuzun tamamını sildirebilir yada yapılandırıp ödeyebilirsiniz.

    Eğer 4a lılığınızın devam ettiği aylarda 4b nizde işletilmişse ssk müdürlüğüne gidip çakışan günleri sildirip kalan 4 b borcunuz için aftan faydalanabilirsiniz.
    Hocam değerli yorumunuz için teşekkürler aracı devraldığımda da 4a lıydım muhtemelen bütün tarihler çakışıyor
  • 23-01-2021, 00:28:06
    #6
    Kurumsal PLUS
    makay17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam değerli yorumunuz için teşekkürler aracı devraldığımda da 4a lıydım muhtemelen bütün tarihler çakışıyor
    O zaman zaman kaybetmeden ssk müdürlüğüne gidip çakışan günleri sildirin. 👍
  • 23-01-2021, 01:23:29
    #7
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman zaman kaybetmeden ssk müdürlüğüne gidip çakışan günleri sildirin. 👍
    ssk yıllar önce kapandı sgk olacak.
  • 23-01-2021, 01:26:17
    #8
    Kurumsal PLUS
    Evet düzeltme için teşekkür ederiz.
    Sosyal Sigortalar Kurumu oldu Sosyal Güvenlik Kurumu👍😊
  • 23-01-2021, 02:14:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    En baskın hizmet 4 c dir. Bu hizmet tüm hizmetleri keser. Yani geçersiz bırakır. 4 A gelince de 4 a 01.03.2011 tarihinde yürürlüğe giren kanun gereği 4 B den üstündür. Bu tarihden önce ise hangisi erken başladı ise o geçerli idi ...