MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ,
Öncelikle 01.02.2021 e kadar devam eden 7256 sayılı af yasası yani devlet kurumlarına olan borç yapılandırması var.
4b borcunuzun tamamını sildirebilir yada yapılandırıp ödeyebilirsiniz.

Eğer 4a lılığınızın devam ettiği aylarda 4b nizde işletilmişse ssk müdürlüğüne gidip çakışan günleri sildirip kalan 4 b borcunuz için aftan faydalanabilirsiniz.
Hocam değerli yorumunuz için teşekkürler aracı devraldığımda da 4a lıydım muhtemelen bütün tarihler çakışıyor