makay17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Şuanda gelen sms ile 4b 25 bin tl borcumun olduğunu öğrendim geç olduğu için ilgili kişilerden bilgi alamıyorum, aramızda bu konudan anlayanlar var mı

Üzerime t plaka taksi vardı aynı zamanda 4a olarak markette çalışıyordum yıllar sonra memuriyete girince 4a çıkışım yapıldı be 4c oldum, memuriyete geçince ticari taksiti devrettim,

Hizmet dökümünde 2020 4 ayda hem 4a prim ödenmiş hem 4b diğer aylarda dahil,
Bildiğim kadarıyla 4a dan çıktığım günden itibaren 4b otomatik devreye girmesi gerekmiyor mu, bu bir hata mı,
Merhaba hocam pm üzerinden bana ulaşırsanız memnun olurum. Size detaylı bir şekilde yardımcı olmak istiyorum 😊