Merhaba,
Şuanda gelen sms ile 4b 25 bin tl borcumun olduğunu öğrendim geç olduğu için ilgili kişilerden bilgi alamıyorum, aramızda bu konudan anlayanlar var mı

Üzerime t plaka taksi vardı aynı zamanda 4a olarak markette çalışıyordum yıllar sonra memuriyete girince 4a çıkışım yapıldı be 4c oldum, memuriyete geçince ticari taksiti devrettim,

Hizmet dökümünde 2020 4 ayda hem 4a prim ödenmiş hem 4b diğer aylarda dahil,
Bildiğim kadarıyla 4a dan çıktığım günden itibaren 4b otomatik devreye girmesi gerekmiyor mu, bu bir hata mı,