Selamlar, 1 kişinin birden fazla demo aboneliği alması Microsoft politikaları gereği zaten ban sebebidir. Kullanılan kart, ip, çerezler vs. bunu tespit ettiğinde kapatması çok normaldir. Bu sebeple 20-30TL üzerinden satılan azure aboneliklerinin kapanmama garantisi yoktur.
Kapanmayan azure abonelikleri arıyorsanız aşağıdaki gibi bir konum mevcuttur. İlgilenirseniz pm atmanızı rica ederim.
https://www.r10.net/account-amp-lisa...-hesaplar.html
Azure hesaplarımı kapatıp duruyor
95
●2.074
- 14-01-2021, 16:21:50@Payment; @BONI; @Incredible;
Merhaba değerli arkadaşlar.
Hesapların hepsi farklı ip adresi, farklı sanal kart ve farklı telefon numaraları ile alınmıştır.
Bu arkadaşa hesabın açık kalıp kalmayacağı konusunda da zaten hiçbir türlü garanti vermedim, veremem de.
Bunun bilincinde kendisi kabul edip hesabı satın aldı ve kullandığı hesap kapandı, tekrar mesaj atınca ben ona telafi yapacağımı söylememiş olmama rağmen içimden gelerek telafi hesap gönderdim o da kapandı.
Azure algoritması farklı olduğu için kapanması normal, buna çerezlerinizin olması ip adreslerinizin aynı olması sebep oluyor olabilir.
O nedenle bana gereksiz bir şekilde negatif trade vermiştir ve kendisi hakkında şikayet başlığı oluşturulmuştur.
Benim kişilerle iletişimime ve sattığım hesapların - azure ve diğerleri - yararlılığı konusunda ticaret puanlarıma bakabilirsiniz ayriyeten iş yaptığım kişilere özel mesaj atıp benim nasıl biri olduğumu sorabilirsiniz.
Kimsenin hakkında, parasında, emeğinde gözüm yoktur. Kişiye önce hesabı teslim eder, çalışıp çalışmadığını sorar daha sonra ücretini alırım ve tartışmaya girmem.
Bu arkadaşımız da konuşma yolu yerine beni engelleme yolunu seçtiği için elimden gelen bir şey yoktur.
Sürekli azure hesabı sattığım @yunusdm; @ademakcan; üslubumu, işlerinin görülmesi için verdiğim emeği bilirler. Gerekli olan konuşmaları kendiniz de yapabilirsiniz.
Aldığınız 25 liralık hesabın 500 liralık lafının olması bugün benim çok canımı sıktı, üzüldüm ve darıldım. Bu tarz muhabbetler içinde olmayı hiçbir zaman sevmedim.
Hepinize saygılar sunuyorum. - 14-01-2021, 16:24:13Üyeliği durdurulduZeki arkadaş farklı sanal kart kullanarak açtım diyor ama hepsini tek bi kredi kartından çıkardığının farkında değil galiba. İşini düzgün yapsaydın hesaplar kapanmayacaktı adamlar boşuna yüksek fiyat vermiyor tırt hizmetinin meraklısı değilim tekrar alışveriş yapmayacağım ve seni de tavsiye falan etmiyorumLastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 16:28:29JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBunun bilincinde olmanız hoşuma gitti. Bilinciniz olduğu halde koşarak benden hesap almaya gelmeniz sizin suçunuzdur. Zira ben kimseyi benden hesap alması için zorlamadım.JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam 33 alışverişte sadece sizin sorun yaşamanız sanırım sizle alakalı bir durum olabilir. Suçu biraz da kendinizde arayabilirsiniz. Zira çerez vs. silmedim demişsiniz.
Beni tavsiye etmeyebilirsiniz ancak garanti verilmeyen bir sistem için siz bana negatif trade veremezsiniz.
Aşağıdaki bağlantıyı okursanız yaptığınız işlemin "Forum Yetkilileri" nezdinde forum kuralına aykırı olduğunu görebilirsiniz.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1077705176 - 14-01-2021, 16:32:03Ben sizin arkadaştan, aldığınız kişiden 2 adet aldım ve her hesaba başka IP ve sabit ipden girdim hesaplar sorunsuz çalışmakta siz multi hesaptan kapanmış hesaplar satıcıyı suclamaniz yanlışJackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 16:34:00hocam var ise bana bir tane hesap satın kendi yöntemimle gireyim kullanayım %99 kapanmaz, çünkü kapanmasının hesabın açılış şekli ile pek ilgisi yok tamamen hesaba giriş ile önemli.LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 16:35:28Tabi hocam akşama sizinle iletişime geçeceğim.ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2021, 16:36:09Üyeliği durdurulduBirader bu satan kişi bana bi kaç gün önce sattığı adamların hesaplarının da kapandığını yazmıştı Madem bu kadar güveniyosun o zaman al sen kullan Ben hizmetten memnun kalmadıysam istediğim gibi Negatif puan atabilirimayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
al sen de oku @LastWorld16;

- 14-01-2021, 16:39:17aldığın hizmet ile ilgili hiçbirşey söylemedim hocam benide ilgilendirmez, size sorduğumda aynı tarayıcı ile girdiğinizi söylemiştiniz bu tarz durumlarda hesap %90 kapanır zaten, negatif puan sadece memnun değilim diyerek verilmez ayrıca.JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

