Selamlar, 1 kişinin birden fazla demo aboneliği alması Microsoft politikaları gereği zaten ban sebebidir. Kullanılan kart, ip, çerezler vs. bunu tespit ettiğinde kapatması çok normaldir. Bu sebeple 20-30TL üzerinden satılan azure aboneliklerinin kapanmama garantisi yoktur.
Kapanmayan azure abonelikleri arıyorsanız aşağıdaki gibi bir konum mevcuttur. İlgilenirseniz pm atmanızı rica ederim.
https://www.r10.net/account-amp-lisa...-hesaplar.html