JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeki arkadaş farklı sanal kart kullanarak açtım diyor ama hepsini tek bi kredi kartından çıkardığının farkında değil galiba. İşini düzgün yapsaydın hesaplar kapanmayacaktı adamlar boşuna yüksek fiyat vermiyor tırt hizmetinin meraklısı değilim tekrar alışveriş yapmayacağım ve seni de tavsiye falan etmiyorum
JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun bilincinde olmanız hoşuma gitti. Bilinciniz olduğu halde koşarak benden hesap almaya gelmeniz sizin suçunuzdur. Zira ben kimseyi benden hesap alması için zorlamadım.
Toplam 33 alışverişte sadece sizin sorun yaşamanız sanırım sizle alakalı bir durum olabilir. Suçu biraz da kendinizde arayabilirsiniz. Zira çerez vs. silmedim demişsiniz.
Beni tavsiye etmeyebilirsiniz ancak garanti verilmeyen bir sistem için siz bana negatif trade veremezsiniz.
Aşağıdaki bağlantıyı okursanız yaptığınız işlemin "Forum Yetkilileri" nezdinde forum kuralına aykırı olduğunu görebilirsiniz.


https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1077705176