• 14-01-2021, 17:15:24
    #55
    Üyeliği durduruldu
    LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim boş lafla ekmek gemisi yürümüyor.
    O negatif trade zaten silinecek. Haklı olan kim o belli.
    Daha 2 adet ticaretin var, iş etiği hakkında bilgin yok. Beni baltalamaya çalışma.
    Burada konuşacağına aç benimle ilgili konu. Yetkililer ne derse kabulüm. Ama senin dediğini kabul etmiyorum, burada benim dışımda yazan kişiler de kimin haklı olduğunu ortaya koydu.
    Suçu kendinde aramak yerine ortalıkta birkaç kişi arıyorsun.
    Her cümlenin sonuna da gülücük atınca aslında kendinin ne kadar aciz ve kendini kanıtlamaktan yoksun olduğunu gösteriyor.
    Tekrar saygılar, herkese iyi forumlar.
    Şikayet konusunda görüşmek üzere.
    Komik durumda olduğuna gülüyorum batıyo galiba 2 adet ticaretim varsa bu benim canımın isteğine bağlı ister alırım ister almam Seninle ilgili konu açmama gerek bile kalmadı bütün arkadaşlar biliyor dandirik bi hizmet sağladığını

    paranızla rezil olmamak için tercih etmeyin bence bu arkadaşı.
  • 14-01-2021, 17:23:41
    #56
    @Yeniceri; sizi rahatsız ettim kusura bakmayın ancak şikayet konusunda tek sizi biliyorum.
    Bu arkadaşın "Batıyor" tarzı kelimeleri ile bana hakaret etmesini kabul etmiyor ve size bu konuda şikayette bulunuyorum. Sabah bu kişi hakkında şikayet başlığı açtım. Bunu incelemenizi istiyorum lütfen bu arkadaş benim sinirlerimi alt üst etti çünkü.
    25 lira bir kişi için önemli olabilir ama bu arkadaşın bunu bu kadar büyümesini anlayamadım. 25 lira verip 5000 liralık laf yaptı sabahtan beri.
    Yaptığı hakaretler ve benim ticaretimi baltalaması yeterince sinirimi bozmuştur.
    Lütfen, konumu inceleyip bu konuda bir bilgi verin.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
  • 14-01-2021, 17:30:02
    #57
    Üyeliği durduruldu
    lastworld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    #r10etiket0# sizi rahatsız ettim kusura bakmayın ancak şikayet konusunda tek sizi biliyorum.
    bu arkadaşın "batıyor" tarzı kelimeleri ile bana hakaret etmesini kabul etmiyor ve size bu konuda şikayette bulunuyorum. Sabah bu kişi hakkında şikayet başlığı açtım. Bunu incelemenizi istiyorum lütfen bu arkadaş benim sinirlerimi alt üst etti çünkü.
    25 lira bir kişi için önemli olabilir ama bu arkadaşın bunu bu kadar büyümesini anlayamadım. 25 lira verip 5000 liralık laf yaptı sabahtan beri.
    Yaptığı hakaretler ve benim ticaretimi baltalaması yeterince sinirimi bozmuştur.
    Lütfen, konumu inceleyip bu konuda bir bilgi verin.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    :d :d :d :d :d :d :d
  • 14-01-2021, 21:38:08
    #58
    Allahım bana böyle müşteri nasip etme.. @LastWorld16; Üzüldüm adınıza, bilmeyen adamla ticaret yapmamaya çalışın. Başta sert bir şekilde hesabı verdiğim anda olay bitmiştir ibarelerini kullanın.
  • 14-01-2021, 21:49:30
    #59
    Üyeliği durduruldu
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım bana böyle müşteri nasip etme.. @LastWorld16; Üzüldüm adınıza, bilmeyen adamla ticaret yapmamaya çalışın. Başta sert bir şekilde hesabı verdiğim anda olay bitmiştir ibarelerini kullanın.
    Sana da çok güldüm Allahı buna benim gibi müşteri nasip etme zaten hiçbir haltı haketmiyor bunun da öbüründen farkı yok açıklamandakileri beleşe versen bakmam senin böbrek fiyatların kadar benim param var
  • 14-01-2021, 21:50:54
    #60
    JackRose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana da çok güldüm Allahı buna benim gibi müşteri nasip etme zaten hiçbir haltı haketmiyor bunun da öbüründen farkı yok
    Hiçbir haltı haketmiyorsun. Sana bedava telafi vermiş adam. Biraz araştır öğren azure gibi hesapların "tecrübesiz" hareket edince kapatıldığını. Adama bir sürü çamur atmışsın bir de. Üstüne negatif trade atmışsın.
  • 14-01-2021, 21:52:54
    #61
    Üyeliği durduruldu
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir haltı haketmiyorsun. Sana bedava telafi vermiş adam. Biraz araştır öğren azure gibi hesapların "tecrübesiz" hareket edince kapatıldığını. Adama bir sürü çamur atmışsın bir de. Üstüne negatif trade atmışsın.
    Memnun kalmadım Keyfim istedi ben de negatif attım ne onun kalitesiz hesaplarına ne de senin dandik ürünlerine ihtiyacım yok zoruna gittiyse bi kere daha negatif atayım
  • 14-01-2021, 21:55:38
    #62
    @neleroluyo; Hocam şu arkadaş ile tartışıp da daha fazla seviyesinin düşmesini gözler önüne sermeyin. Bana desteğiniz için teşekkür ederim. Bir kere daha negatif trade atsın benim için problem değil. Şikayet konusu açacak kadar da yüreği olmayan bir insanın bizleri tehdit edip, hakaret savurması pek de önemli değil.
    19 yaşında, anlaşılan çocukluktan çıkamamış, sağlıklı düşünemeyen, para ile bir yerlere gelebilen ama parayla alınamayan "şeref" gibi toplum kriterlerini unutmuş veya biri ona hatırlatmamış.
  • 14-01-2021, 21:56:47
    #63
    Üyeliği durduruldu
    LastWorld16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @neleroluyo; Hocam şu arkadaş ile tartışıp da daha fazla seviyesinin düşmesini gözler önüne sermeyin. Bana desteğiniz için teşekkür ederim. Bir kere daha negatif trade atsın benim için problem değil. Şikayet konusu açacak kadar da yüreği olmayan bir insanın bizleri tehdit edip, hakaret savurması pek de önemli değil.
    19 yaşında, anlaşılan çocukluktan çıkamamış, sağlıklı düşünemeyen, para ile bir yerlere gelebilen ama parayla alınamayan "şeref" gibi toplum kriterlerini unutmuş veya biri ona hatırlatmamış.
    Sen çok şerefliysen niye sattığın hesaplar tırt :d