eğer 1 ay yapılacaksa keyfini çıkartın. bu keyifte en çok dinlenirken çıkıyor. günün yorgunluğunu muhabbet ederek. çay, sigara, kola, çekirdek le geçirince psikolojik olarak dinleniyor insan. bu denli, izole olma hissini başka hiç bir yerde bulamayabilirsiniz. onuda saçma sapan derslerle geçirmek çok saçma bir fikir gibi geliyor benim için en azından.. herkesin hayatı kendine