Gittiğin yere göre değişir ama %90 hayır diyorum ben 10 dk nasıl uyurumun hesabını yapıyordum. Gececi idim çarşıya çıktım akşam oldu geri göreve gittim (12saat nöbet) sağlık yüzünden ertesi bidaha hastaneye çıktım akşam oldu geri göreve gittim 72 saat içinde 2-3saat uyuya bildim (evet sadece 2-3saat) lan yapamazsın yalan denilir ama yapılıyor insan nasıl dayanıklı sınırları zorluyor vücut ve k omutanım bi saat kestireyim dedim izin vermediler 5 'den sonrasını sayamadım kafa 1 milyon ile 3 gün göreve gittim üst devrelerim ........ İstediğiniz şekilde doldurun yine yetmez. Öyle olduğu için zorlada olsa görev yaptım . Ders çalışmak için zan yoktu günde 200-300 araca bakıp 5 -6saat mıntıka yapardım sabaha karşı tekrar mintika yemek ye bidaha mıntıka akşam olsun görev yeri mıntıka çok çektik ya ama 1.5sene oldu biteli 2 olacak.... Ders çalışamazsın çok zor heleki devrecilik varsa... Şuan 6 ay nasıl işliyor bilmiyorum