Askerliğini yapmış herkesin bu soruya yanıtı hayır olacaktır.
Askerlik 8 saat mesai yapılıp sonra askerleri kendi hallerine bıraktıkları bir aktivite değildir.
Boşta kalan asker ders çalışmaz sorun çıkarır.
O yüzden sabah kalkıştan akşam yatışa kadar herkesi meşgul ederler.
Öyle askerde günde 1 saat kafanızı dinleyeceğiniz boş vaktiniz, kafanıza göre kullanabileceğiniz bir masanız falan olmaz.
Hasbel kader iyi bir yere düşseniz günde 1 saat kendinize vaktiniz kalsa bile ders çalışmak aklınıza bile gelmez.