Anket Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Safari
%53,33 (8 Oy)
Crome
%33,33 (5 Oy)
Diğer
%13,33 (2 Oy)
  • 10-01-2021, 18:07:41
    #1
    Macbook kullanan arkadaşlar, hangi tarayıcıyı kullanıyor ve neden kullandığınız tarayıcıyı seçiyorsunuz? Bilgi alışverişi yapalım?
    Ben daha önce Crome kullanıyordum ama bu sabah yeni bir kararla safariye geçtim biraz bilgim olması için bu konuyu açıyorum.
    Bilgi sahibi arkadaşlar aşağıdaki 2 sorumda yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.

    -Safari kullanan arkadaşlar safaride reklamları engellemek için hangi programı kullanıyorsunuz.
    -Safaride de cromeda olduğu gibi, bilgilerimizi gmail hesabımıza senkronizasyon yapabilir miyiz? Nasıl?
  • 10-01-2021, 18:09:30
    #2
    yeni kullanıcıyım sayılır alışkanlıklar kolay vazgeçilmiyor maalesef chrome kullanıyorum halen yalnız format attıktan sonra safariye geçiş yapacağım tek nedenimde safaride ekran boyutu daha geniş oluyor
  • 10-01-2021, 18:11:52
    #3
    ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni kullanıcıyım sayılır alışkanlıklar kolay vazgeçilmiyor maalesef chrome kullanıyorum halen yalnız format attıktan sonra safariye geçiş yapacağım tek nedenimde safaride ekran boyutu daha geniş oluyor
    evet hocam bende farkettim ekran boyutu daha geniş
  • 10-01-2021, 18:12:19
    #4
    Safari kullanıyorum, gmail ile oluyor mu bilmiyorum fakat şifreleri parmak izi ile otomatik doldurabiliyorsunuz safaride.
  • 10-01-2021, 18:14:43
    #5
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safari kullanıyorum, gmail ile oluyor mu bilmiyorum fakat şifreleri parmak izi ile otomatik doldurabiliyorsunuz safaride.
    evet bunu biliyorum kendi kayıt yapıyor safari ama pcyi sıfırlamak zorunda felan kalınırsa silinecektir. Bu yüzden gmaile olsa iyi olacaktır
  • 10-01-2021, 18:16:09
    #6
    Gold üye
    opera kullanıyorum.
    eklentileri daha güzel.
  • 10-01-2021, 18:17:07
    #7
    Safari gayet akıcı.
    • Sungurbey
    Sungurbey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-01-2021, 18:34:09
    #8
    8 yıldır telefonda safari 3 aydır macte safari
  • 10-01-2021, 18:46:15
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safari gayet akıcı.
    evet baya akıcı ve sade duruyor bu yönünü gayet sevdim hocam