yeni kullanıcıyım sayılır alışkanlıklar kolay vazgeçilmiyor maalesef chrome kullanıyorum halen yalnız format attıktan sonra safariye geçiş yapacağım tek nedenimde safaride ekran boyutu daha geniş oluyor
evet hocam bende farkettim ekran boyutu daha geniş