Macbook kullananlar bakabilir mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Macbook kullananlar bakabilir mi?
10
●
164
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Macbook kullananlar bakabilir mi?
1
2
Anket
Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
15
Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Safari
%53,33 (
8
Oy)
Crome
%33,33 (
5
Oy)
Diğer
%13,33 (
2
Oy)
11-01-2021, 00:20:15
#10
Sungurbey
cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim henüz sorularıma cevap bulamadım
11-01-2021, 01:25:19
#11
WPD
Chrome, nedeni ise tüm parolalarım gmail hesabıma kayıtlı olduğu için otomatik parola doldur seçeneğini kullanıyorum tüm sitelerde. Bu kolaylığı safaride bulamadığım için Chrome'a devam. Yoksa safari daha soft geliyor ama işte maalesef...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler