Anket Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
Hangi Tarayıcı kullanıyorsunuz?
Safari
%53,33 (8 Oy)
Crome
%33,33 (5 Oy)
Diğer
%13,33 (2 Oy)
  • 11-01-2021, 00:20:15
    #10
    cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim henüz sorularıma cevap bulamadım
  • 11-01-2021, 01:25:19
    #11
    Chrome, nedeni ise tüm parolalarım gmail hesabıma kayıtlı olduğu için otomatik parola doldur seçeneğini kullanıyorum tüm sitelerde. Bu kolaylığı safaride bulamadığım için Chrome'a devam. Yoksa safari daha soft geliyor ama işte maalesef...