Macbook kullanan arkadaşlar, hangi tarayıcıyı kullanıyor ve neden kullandığınız tarayıcıyı seçiyorsunuz? Bilgi alışverişi yapalım?
Ben daha önce Crome kullanıyordum ama bu sabah yeni bir kararla safariye geçtim biraz bilgim olması için bu konuyu açıyorum.
Bilgi sahibi arkadaşlar aşağıdaki 2 sorumda yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
-Safari kullanan arkadaşlar safaride reklamları engellemek için hangi programı kullanıyorsunuz.
-Safaride de cromeda olduğu gibi, bilgilerimizi gmail hesabımıza senkronizasyon yapabilir miyiz? Nasıl?