Safari kullanıyorum, gmail ile oluyor mu bilmiyorum fakat şifreleri parmak izi ile otomatik doldurabiliyorsunuz safaride.
evet bunu biliyorum kendi kayıt yapıyor safari ama pcyi sıfırlamak zorunda felan kalınırsa silinecektir. Bu yüzden gmaile olsa iyi olacaktır