• 08-01-2021, 20:33:30
    #1
    Arkadaşlar günde ortalama 8-11 saat uyuyorum ancak bunun bir düzeni yok gün içinde uykusuzluk çekiyorum acaba bir düzeni olmadığı içinmidir? Nasıl düzene sokacağım?
  • 08-01-2021, 20:36:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bendede aynı çok kötü oluyor, gece uyunmalı r10 takıla takıla bu şekilde oldum
  • 08-01-2021, 20:37:34
    #3
    Uyku ihtiyacı kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Öğleleri yemek yedikten sonra dinlenmek iyi gelebilir veya akşam yemeğinden sonra.
  • 08-01-2021, 20:38:47
    #4
    Düzensizlikten olabilir. Şuan benim durumum da sizinki gibi.
  • 08-01-2021, 20:40:41
    #5
    Benim de aynı şekilde ne kadar uyursam uyuyayım geç yattığımdan sanırım sonraki gün çok yorgun hissediyorum uykumu alamıyorum
  • 08-01-2021, 20:41:38
    #6
    yıllardır akşam 11-12 gibi uyur sabah 7 de uyanırım.pazar günleri de dahil.
    gün içinde kesinlikle uyku ihtiyacım olmuyor.
    gayet zinde ve enerjik oluyorum.
    uyku düzeni hayat kalitesi açısından çok önemli bence.
  • 08-01-2021, 20:42:47
    #7
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllardır akşam 11-12 gibi uyur sabah 7 de uyanırım.
    gün içinde kesinlikle uyku ihtiyacım olmuyor.
    gayet zinde ve enerjik oluyorum.
    uyku düzeni hayat kalitesi açısından çok önemli bence.
    Bir çok kez düzene sokmaya çalıştım ancak bir türlü bu saatler arasında başaramadım. Hep eski haline geri dönüyor.
  • 08-01-2021, 20:49:31
    #8
    mahsunkskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok kez düzene sokmaya çalıştım ancak bir türlü bu saatler arasında başaramadım. Hep eski haline geri dönüyor.
    geç uyumaktan kaynaklanıyordur.
    saat 11 oldumu neyle uğraşırsam uğraşıyim kesinlikle bırakıyorum.birazdan uyurum az sonra uyurum diyerek ısrarcı olmuyorum.
    artık benim uyku dizenim otomatikleşmiş.
    vücut sabah 7 olduğunda kendiliğinden uyanıyor.
    gece 1 2 3 de uyunuyorsa ondan hayır geleceğini sanmıyorum.
    uyku insanın hayatında düzenes okması gereken en önemli unsurdur bence.
  • 08-01-2021, 20:51:07
    #9
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geç uyumaktan kaynaklanıyordur.
    saat 11 oldumu neyle uğraşırsam uğraşıyim kesinlikle bırakıyorum.birazdan uyurum az sonra uyurum diyerek ısrarcı olmuyorum.
    artık benim uyku dizenim otomatikleşmiş.
    vücut sabah 7 olduğunda kendiliğinden uyanıyor.
    gece 1 2 3 de uyunuyorsa ondan hayır geleceğini sanmıyorum.
    uyku insanın hayatında düzenes okması gereken en önemli unsurdur bence.
    Haklısınız bir şekilde düzene sokulması lazım. Ama işte düzene sokmak zorlayıcı.