mahsunkskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok kez düzene sokmaya çalıştım ancak bir türlü bu saatler arasında başaramadım. Hep eski haline geri dönüyor.
geç uyumaktan kaynaklanıyordur.
saat 11 oldumu neyle uğraşırsam uğraşıyim kesinlikle bırakıyorum.birazdan uyurum az sonra uyurum diyerek ısrarcı olmuyorum.
artık benim uyku dizenim otomatikleşmiş.
vücut sabah 7 olduğunda kendiliğinden uyanıyor.
gece 1 2 3 de uyunuyorsa ondan hayır geleceğini sanmıyorum.
uyku insanın hayatında düzenes okması gereken en önemli unsurdur bence.