geç uyumaktan kaynaklanıyordur.
saat 11 oldumu neyle uğraşırsam uğraşıyim kesinlikle bırakıyorum.birazdan uyurum az sonra uyurum diyerek ısrarcı olmuyorum.
artık benim uyku dizenim otomatikleşmiş.
vücut sabah 7 olduğunda kendiliğinden uyanıyor.
gece 1 2 3 de uyunuyorsa ondan hayır geleceğini sanmıyorum.
uyku insanın hayatında düzenes okması gereken en önemli unsurdur bence.
Haklısınız bir şekilde düzene sokulması lazım. Ama işte düzene sokmak zorlayıcı.