Bu Trendyol express nasıl oluyor ?
7
●146
- 07-01-2021, 16:46:48Merhabalar bizim burada Trendyol express açıldı ve açıldığı gibi yeni arabalar ile bir sürü kişi çalışmaya başladı merak ettiğim şu bu devir de insanlar bu arabaları nasıl alıyor acaba Trendyol express aracılığı ile indirimli şekilde mi alıyorlar ?
- 07-01-2021, 16:57:18Benim arkadaşım çalışmakta trendyol express'de aylık ciddi rakamlar kazanmakta bu işten. Zaten verilen mahalle semt belli oluyor sadece oralara gidiyorsun. Herkesin kendi sorumluluk sahası bulunmakta.
Zaten şartlarında yanlış hatırlamıyorsam 2011 veya 2014 model üstü araç kullanmak zorundasınız diye yazmakta. - 07-01-2021, 17:01:33Anlamadım hocam olayı 🤨twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2021, 17:06:27kargo şirketleri patladığı için bu sistemi şimdi bir çok firma kullanmaya başladı şahış şirketi kurup kendi aracınla kuryeliğini yapıyorsun ilgili firmanın.
Şuanki kazanılan rakamlar iyi ama ileride herkes bu işe girerse kazançta ona göre düşecektir. Moto kuryede şu dönem çok kazançlı bir sektör en düşük 6 , 7K lara çalışıyorlar. - 10-01-2021, 23:26:38Kendi aracın ve şirket açıyorsun bildiğim kadarı ile v.s v.s pek karlı değil gibiHaramiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle