Benim arkadaşım çalışmakta trendyol express'de aylık ciddi rakamlar kazanmakta bu işten. Zaten verilen mahalle semt belli oluyor sadece oralara gidiyorsun. Herkesin kendi sorumluluk sahası bulunmakta.

Zaten şartlarında yanlış hatırlamıyorsam 2011 veya 2014 model üstü araç kullanmak zorundasınız diye yazmakta.