kargo şirketleri patladığı için bu sistemi şimdi bir çok firma kullanmaya başladı şahış şirketi kurup kendi aracınla kuryeliğini yapıyorsun ilgili firmanın.
Şuanki kazanılan rakamlar iyi ama ileride herkes bu işe girerse kazançta ona göre düşecektir. Moto kuryede şu dönem çok kazançlı bir sektör en düşük 6 , 7K lara çalışıyorlar.