Merhabalar bizim burada Trendyol express açıldı ve açıldığı gibi yeni arabalar ile bir sürü kişi çalışmaya başladı merak ettiğim şu bu devir de insanlar bu arabaları nasıl alıyor acaba Trendyol express aracılığı ile indirimli şekilde mi alıyorlar ?