• 06-01-2021, 18:50:55
    #1
    Merhabalar, kep almam lazımdı. Etbise üye olmam için eşimin üstüne olduğu için firma o gitti ama e-imza da alması gerekli imiş. Kep 50 tl e-imza da 150 tl falan bu zorunlu mu? Alan nasıl aldı bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • 06-01-2021, 18:53:38
    #2
    ptt den toplam 60 tl ye hepsini hallettim hocam
  • 06-01-2021, 18:55:25
    #3
    Bir kaç yıl önce firma sahibi ile beraber gitmiştik PTT’ye sadece KEP ücreti ödedik e-imza almadık o zaman bize e-imzanın, e-posta göndermek için gerekli olduğunu söylemişlerdi. ETBİS için böyle bir ihtiyaç olmadığı için sadece e-posta gelen paketi almıştık. Durum değişti mi bilmiyorum.
  • 06-01-2021, 18:55:46
    #4
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, kep almam lazımdı. Etbise üye olmam için eşimin üstüne olduğu için firma o gitti ama e-imza da alması gerekli imiş. Kep 50 tl e-imza da 150 tl falan bu zorunlu mu? Alan nasıl aldı bilgi verirseniz çok sevinirim.
    Hocam sonrası hakkında bir tüyo vermek isterim;
    bazı çakallar borcunuz var diye mail atıyorlar, sen onu yanıtlamayınca da borcun var sayılıyor o yüzden gelen borç maillerini reddet ve şikayet et mutlaka ileride duacım olursun

    --
    PTT'den evrak işlemleri sonrası online olarak yapılabiliyor hocam bildiğim.
  • 06-01-2021, 18:56:45
    #5
    Yarın bir de kendim gideyim bakayım hanımı saf bulup keklemiş de olabilirler.
  • 06-01-2021, 19:01:36
    #6
    Eğer şirket değilseniz Kep adresinde sadece gelen emailleri göreceğim email yollamayacağım şeklinde alanlardan e-imza istenmiyor ancak mail yollayacak olanlardan e-imza isteniyor diye biliyorum
  • 06-01-2021, 19:14:28
    #7
    Elektronik imzayı efatura vs. Kesmek için almıştım, kepmadresinide online olarak aldım eimza sayesinde.