KEP Alan Var mı Aramızda?
6
●89
- 06-01-2021, 18:55:25Bir kaç yıl önce firma sahibi ile beraber gitmiştik PTTye sadece KEP ücreti ödedik e-imza almadık o zaman bize e-imzanın, e-posta göndermek için gerekli olduğunu söylemişlerdi. ETBİS için böyle bir ihtiyaç olmadığı için sadece e-posta gelen paketi almıştık. Durum değişti mi bilmiyorum.
- 06-01-2021, 18:55:46Hocam sonrası hakkında bir tüyo vermek isterim;Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı çakallar borcunuz var diye mail atıyorlar, sen onu yanıtlamayınca da borcun var sayılıyor o yüzden gelen borç maillerini reddet ve şikayet et mutlaka ileride duacım olursun
--
PTT'den evrak işlemleri sonrası online olarak yapılabiliyor hocam bildiğim. - 06-01-2021, 19:01:36Eğer şirket değilseniz Kep adresinde sadece gelen emailleri göreceğim email yollamayacağım şeklinde alanlardan e-imza istenmiyor ancak mail yollayacak olanlardan e-imza isteniyor diye biliyorum
